مقالات آرشیو خبر ها
از 0 تا 39 ، بازگشت باورنکردنی یوونتوس

از 0 تا 39 ، بازگشت باورنکردنی یوونتوس

بعد از یک شروع فاجعه بار در این فصل ، به دنبال یک صعودی خیره کننده یوونتوس تنها خود را 2 امتیاز پایین تر از قهرمان نیم فصل زمستانی ناپولی می بیند. بیانکونری به شکل باورنکردنی رقبایش را در جدول گرفت ، به خصوص اینتر که بخش اعظم نیمه ی اول نیم فصل نخست در صدر جدول سری آ بود.

این یک نوار پیروزی باورنکردنی برای مردان ماسیمیلیانو الگری است ، تیمی که یکی از بدترین شروع های تاریخ یوونتوس را بعد از کسب تنها 5 امتیاز از 5 بازی اولشان در لیگ رقم زد.

شکست روز اول فصل مقابل اودینزه و به دنبالش مقابل رم ، سپس یک تساوی برابر کیه وو و تیم تازه به سری آ صعود کرده ی فروزینونه ، نقاط پررنگ شروع افتضاح بانوی پیر بود.اما نقطه ی عطف فصل بعد از شکست شوکه کننده مقابل ساسولو در ماپی آرنا در هفته ی 10 کلید خورد ، که باعث شد مربی یووه تیم را در کمپ تمرینی حبس کرده و پاتریس اورا هم به سختی هم تیمی هایش را سرزنش کند.

در آن زمان ، اینتر 9 امتیاز از غول های تورینی جلو بود . اما حرف های پیشکسوتان در گوش های کر بازیکنان نمی رفت ، تا اینکه پیروزی در دربی دلاموله تیم را متحول کرد.

بعد از آن ، الگری دوباره به3-5-2 برگشت ، کلودیو مارکیزیو بالاخره از شر مصدومیت هایش خلاص شد و به خط میانی اضافه گردید ، و ماریو مانژوکیچ و پائولو دیبالا زوج ویرانگری تشکیل دادند.

 

 

این ترکیب جدید دستورالعمل غیر منتظره ای برای موفقیت در سری آ‌ بود ، چون بعد از آن مدافع عنوان قهرمانی پشت سر هم برنده می شد.اما هنوز اینتر هم 3 امتیاز هر بازی را جمع می کرد ، تا اینکه یووه به کمک ناپولی ، لاتزیو و پنالتی ساسولو در وقت های اضافه هم امتیازبا مردان روبرتو مانچینی شد.بنابراین ، یووه توانست از رم ، فیورنتینا ، حالا اینتر در جدول جلو بزند ، تنها ناپولی صدرنشین را برای پنجمین قهرمانی پیاپی در مقابلش می بیند ، چیزی که در ابتدا نامحتمل به نظر می رسید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: